Странице

субота, 10. март 2018.

Ja protiv vetra





Obeležim svaku stranicu, znakom,
da prepoznam kada se vratim.
Kao pečat svog postojanja, na mestu
gde zastanem dah da osnažim.
I čitam uvek ista slova, u novom
redosledu imaju novi smisao.
Odstojanje vremensko daje sliku,
zaboravom ogrnuta platnom sivila.
Izgleda nepoznata mi likom, ali znam,
viđena jeste, doživljena u drugom osećanju.
Nisam ja nova, nisam ni ona od pre,
ona sam što sam od roditelja ponela.
Genetski naramak na ramenima pognutim,
dar kao teret postoji da ne posustanem.
U beloj pustinji pod plavetnim nebom,
svetlucavi odsjaj, titraj blistavih perli,
priziva, i ruke, odbacuju nepotrebno.
Lagano, bezlično, neiskreno, s osmehom,
mogu podneti sve što ponesoh i ono,
ono što mi nalik je poklonu dato.
Zato, obeležim belinu zapisom,
za sebe, za vreme, za povratak.

Нема коментара:

Постави коментар